Heart Chat Bubble

gröna lund

Hallååååå kompisarr!
(liiiite överdrivet kanske...)
 
Idag var jag och min kompis My på Gröna Lund, tjohoo.:) Vi åkte massa karuseller, åt mat osv. Vid fyra-tiden gick vi till Gallerian och träffade en astrött Nina W. Haha... Vi gick runt i city. (fett fult att skriva city...) Visste ni att Sephora finns vid NK typ?! Nina och My säger att alla visste det för längesen... Ehehehe.♥
 
Imorgon ska jag till Gröna lund igen, fast den här gången med Hedvig, Johanna, Sofia och kanske Nina B. Det blir kuuuul.♥ Men nu ska jag göra en ny header tror jag, känner att jag behöver något nytt på den här slitna bloggen, så vi ses!
 

Kommentarer
Postat av: vanja

ska dit snart också så himla kul :)

2013-06-03 @ 17:21:08
URL: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback