Heart Chat Bubble

Over the rainbow

Hejhej!! 
 
Idag har jag varit i skolan, efter skolan gick jag till gitarren. YAAY. Det har äntligen börjat igen! ♥ I skolan diekerade vi grishjärta, lungor, lever, njurar på NOn. Var såhäääär nära på att svimma. Det var verkligen JÄTTEÄCKLIGT. Usch. Aldrig mer, fast inom två veckor ska vi disekera koögon också, så hemskt. :( Uuuuuuww.
Men nu pratar vi om något annat... Just det, äntligen gitarr och sång igen! Tjohooo. På torsdagar har jag tre musiklektioner sen två till på Solna kulturskola, haha. Men nu börjar vardagen komma tillbaka, har massa test, är trött på skolan, har hundra låtar att lära mig osv. Men det är ganska kul faktiskt. Håller på att lära mig ett fjärde språk; noter. Tycker att det är jättesvårt, massa streck och punkter bara. Men nu kan jag faktiskt spela "Gavotte" av Händel på gitarr utan att skriva tonerna, yaay. I sångläxa har jag "Over the rainbow" från filmen Trollkarlen från Oz. ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!! Hittade din blogg nyss, det är jag som brukar spela med dig på konserter osv. :)
Gör dina läxor! ;)

2013-01-19 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback