Heart Chat Bubble

nörd

Hejhejhejhej!!
 
Nu kommer ett litet låt-tips. Väldigt bra också. Om man är en nörd som jag, hehe.
Men alla ni som gillar Sagan om Ringen-filmerna har förmodligen inte missat den bra musiken i filmerna, eller? Det kanske ni har...
Jag gillar framför allt två låtar från filmerna; Concerning hobbits och The grey havens. NÖRD. Men de är faktiskt bra, man kan lyssna på dem om man är ute och går i skogen, då kanske det känns som ett äventyr eller något. xD
Jag lyssnar på soundtracken när jag åker tunnelbana. Det känns som om jag mördar en orch eller något när jag åker rulltrappa. Sen känns det som om jag har varit en drake fångad i ett berg när jag kommer ut. Nu vet ni hur mina tankar går... xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback