Heart Chat Bubble

Macbarbie07

Hejhej!!
 
Jag har hittat en youtubare som är heeelt awesome. Hon heter Bethany Noel Mota och bor i Los Angeles ungefär. ♥ Hennes videor handlar mest om shopping, kläder, smink och sånt men det som gör det roligt är hon. Hon är söt och rolig. Vill se ut som henne, helt klart. 
Jag hittade henne igår när jag var sjuk. Hon gjorde hela dagen såå mycket roligare! Hon har ett konto som heter Macbarbie07 och ett som heter BethanysLife, båda är jättebra! 
 
 
                  
 
Varför har de youtubare jag tycker om nördglasögon? William Spetz har, Bethany Noel Mota har. Jag vill också ha. Hallå? Ge mig då? xD 

Kommentarer
Postat av: Anonym

William är inte en äkta youtubeare.

2013-01-27 @ 17:19:47
Postat av: Anonym

William är inte en äkta youtubeare.

2013-01-27 @ 17:20:34
Postat av: B E A

Hon är helt amazing:D <3

2013-02-02 @ 17:44:18
URL: http://lifebybea.blogg.se
Postat av: Samara

Jag har träffat William, han är från Umeå, precis som Foki som också bodde här, och Underbara Clara, alla coola kändisar är från Umeå tror jag.

2013-02-04 @ 23:58:04
URL: http://sasha-samara.blogspot.com
Postat av: Sarah

Aa jag vet I loooove Bethany!!hon e så sjukt bra på det hon gör o även så söt!!<3

2013-05-10 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback