Heart Chat Bubble

Bara lite kul sådär

Hejsan hejsan alla baaarn ♥
 
Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har varit och handlat en kalender och bakat en kladdkaka. Ensaaam. Mycket trevligt att vara ensam ju. Då kan man göra vad man vill, tjohoo. Nej men, hehe. Imorgon kommer Ker gyan hem (även kallad Lawen) från Amerikatt. (Ja, katt) Så jag och kanske lille Sana ska hem till henne och vara avundsjuka. Bra plan tycker jag. Hon har varit borta en hel månad ju. Hon glömde mig hemma. Hallå? Orättvist. :( Haha. 
 
 
Det brukar bli såhär när jag sitter vid datorn. Jag går in på webcam dadada. Först är jag seriös. Sen... Förändras jag. xD ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, du är så rolig! xD

2013-01-12 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback