Heart Chat Bubble

Klocka

Hejhej!!

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra. Jag har ingen aning, jag hade tänkt gå till Gröna lund men jag vet inte vem jag ska med. Hehe.

Jag har fått några kommentarer angående min klocka. Jag köpte den på Teknikmagasinet. (Hahahahah) Jag tyckte den var så fin så jag brydde mig inte om att den var därifrån. Dessutom var den himla billig, endast 50 kronor!
Den finns i färgerna gul, orange, röd, blå, lila, rosa, vit, svart och grön. Jag funderar på att köpa en vit, en lila och en röd också hehe.

Nu ska jag fundera vidare...


Kommentarer
Postat av: Maja

vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-09-23 @ 14:15:24
URL: http://vildt.blogg.se
Postat av: Moa

Jag vill ha den gröna. :)

2012-09-23 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback