Heart Chat Bubble

Earth hour

Hejhej!!
Just nu sitter jag och pappa med tända ljus och spelar fia med knuff. Haha. :D Är det Earth hour så är det!
I torsdags hade jag nationella i matte, det gick väl bra... Resten av dagen var vi på Vasa muséet. Efter skolan åkte jag och pappa och köpte en fåtölj på Åhléns! Den heter Hedda, är rosa och priset är 995:-. Om två veckor ska jag åka och byta färg, färgen passade nämligen inte så jättebra.
Igår åkte jag bara hem efter skolan och segade...
Idag var jag på biljardträningen och sedan åkte jag och pappa och tittade på balkongmöbler. Faktist ganska kul! Imorgon ska vi till Ikea och köpa lite grejer. *STAMMISAR!*
Nu ska jag fortsätta spela här kommer bilder från de dagar jag inte bloggat!


Kommentarer
Postat av: Sana

omg, vad gott!!! :P

2012-04-02 @ 16:33:37
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback