Heart Chat Bubble

Nytt iPhoneskal

Hejhej!!
 
Idag har jag inte varit i skolan, jag har varit på Solna gymnasium och haft två skolkonserter. :) Det har varit jättekul! Jag har spelat gitarr i en orkester och sjöng på en grej. Jag känner igen nästan alla som spelar från antingen andra föreställningar eller min förra skola, så det är roligt. Flera av mina förra lärare har varit där med sina klasser och tittat. På första konserten var det 1300 personer, på andra var det 1100. Fullsatt! 
Imorgon är det konsert för alla som vill och då är det två åkter istället för bara en. Så om ni kan, kom gärna och titta. Jag tycker att kvalitéten på Julkalabaliken har blivit mycket bättre. :)
 
När jag kom hem hittade jag två små paket i brevlådan, ett till mig och ett till pappa. Till mig var det ett iPhoneskal till pappa var det ****** som ska bli hans julklapp från mig. 
Skalet påminner mig om min pappas jobb, auktonist, eftersom det nästan ser ut som en persisk matta i mönstret. Eller jaa, snarare en Afghansk säger pappa. ;)
 
Skalet hittar du här, det kostade 85kr så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback