Heart Chat Bubble

Lördag

Hejhej!!

Igår, lördag, var jag och mamma runt hela stan kändes det som. Först var vi i Gamla stan. Jag gick in på Colorez och köpte en Swag by Caty tröja för halva priset! Caty var i affären, hon är så snäll. Nu känner hon säkert igen mig haha. Det var helt magiskt, jag köpte den sista som deras logga är på! Den sista i hela kollektionen! Det var rätt storlek och allt. Så glad. (Om ni inte vet vem hon är så kan ni kolla hennes blogg http://www.caty.nu">www.caty.nu )
Sedan gick vi till julmarknaden som är där, vi gick till Kungsträdgården och gick igenom julmarknaden där också. Sen var vi på NK, vi köpte en söt tomte från Iittala. Haha. Jag döpte honom till Nils. Nu vet ni det hehe.
Efter det gick vi på bio, jag är ju lite efter men vi såg iaf Breaking dawn part 2. Jag blev sjukt rädd i slutet! Började nästan gråta haha. Jag ska inte säga vad som hände ifall det är någon som inte sett den än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback