Heart Chat Bubble

Tisdag

Hejhej!!
Är jättetrött just nu...
Idag har jag varit i skolan. Efter skolan gick jag och Alva och köpte lite grejer på Cherry on top och sedan tog vi tunnelbanan till Hollister. (Gallerian) :)
Alva köpte lite grejer där men inte jag. (Hade 17 kr kvar rik som jag är ;) )
Sedan drack vi juice i Gallerian och sedan åkte vi tillbaka. Jag kom hem till pappa vid kl 6. När jag var precis på andra sidan mitt hus hörde jag något i buskarna. Jag klappade mina händer hårt (jag är rädd för råttor och vissa fåglar) och då slutade det låta. Sedan hörde jag typ "tchick tchöck" och då kollade jag dit och gissa vad som stod där? Självklart en tjock stor råtta med en lång äcklig svans och skabbig päls. Eftersom jag har fobi så ska jag givetvis ha oturen att se de fördömda, otäcka djuren.
Jag skrek i alla fall och sprang. Men eftersom det såklart var uppförsbacke så var jag helt slut när jag kom in genom porten. Jag var "säker". Eftersom jag såg råttan på den sidan av huset där jag har mitt rum (och fönster) så vevade jag ner persiennerna. (jag vet att jag är skum)
Sedan gjorde jag iaf läxor och duschade.
Ni kan ju gissa vad jag kommer (mar)drömma om i natt..
Godnatt!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1829165/images/2012/pic_196838261.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback