Heart Chat Bubble

Veckans!!

Hejhej!! Nu var det längesen jag körde veckans, men det får ni nu. ;)

Veckans bästa: Dans föreställning!!
Veckans sämsta: Att jag svimmade i tisdags. :(

Veckans :thumbup: musik: I will be popular - Eric Saade
Veckans :thumbdown: musik: So lucky! - (Vet inte vad dem hette, :S men det var Moldavien i Eurovision)

Veckans band: The new Revolution xD

Veckans film: Har inte sett någon. :O

Veckans bilder:

Öh, hehe, har inte tagit någon den har veckan... Men jag ändrar inlägget imorgon och tar några bilder imorgon. :)
Här kommer en bild där jag har satt ihop fyra bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså wilmas nummer men behövs ej elr jo ej jo nej jo men trvlig dag

2011-05-16 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback