Heart Chat Bubble

The day

Hejhej!! :)
Idag var jag inte i skolan, men idag känner jag mig mycket bättre. :) Iaf, jag var hos en doktor och pratade lite, jag var där med mamma. Sen gick jag hem till mamma och spelade lite wii. Och jagade katter i trappen, haha. Dem smet ut i trapphuset när jag skulle gå ut...
Sen kom pappa och vi åkte till Pampas Marina och åt mat med min bror Johan. :) Vi åt en mega-stor hamburgare var, haha. Sen gick vi ut på bryggorna med Thea (Johans hund) och kollade på båtar. Och sen åkte Johan och jag och pappa blev hundvakter. :P Vi ska ha henne till imorgon. Nu ska jag snart gå ut med Thea, men först kommer en bild och ett till inlägg. :)
Just nu chattar jag med
Sana förresten.


Fina Thea!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback