Heart Chat Bubble

Prao och lite annat

Heej!! :)
Igår var det som sagt prao-dag, jag praoade med Sana hos min mamma. (Vi var lärare, haha :D ) Först var det franska-lektion, blandat med sexor, sjuor och åttor. Vissa hade gått på franska i tre år men visste ändå inte hur man säger "Jag heter ...."!
På rasten gick vi och köpte chokladbollar och Fingers, chokladbollarna tog vi själva och dem där Fingers delade vi ut på svenska-lektionen. :P
Sen var det lunch, deras skola äter varje dag på en restaurang!
På rasten lekte jag, Sana och några andra femmor med två st vattenspridare som var vid restaurangen. xD
Sen gick sex-sjuorna och åttorna och badade och jag, Sana, min mamma och mentorn för sex-sjuorna följde med. Vi gick till Smedsudden, haha.
Klockan två slutade skolan för dem så dem gick hem, men jag, Sana och mamma var kvar en stund. Vi gick till Rålambshovsparken och lekte i lekparken, haha.
Sen kom Sanas föräldrar och vi följde med och åkte till min mamma och hämtade min klänning och mobil, eftersom jag hade glömt dem hemma. ;)
Sen åkte vi hem till min pappa eftersom Sana hade glömt sin mobil där i torsdags. *Slarv!*
Tillslut kom vi hem till Sana! Där var det examens-fest för Sanas syster. :) Vi fick jättegod mat och god tårta och jag fick träffa Sanas syster och Sanas kusiner + en massa kompisar till Sanas syster.
Vid klockan tio fick jag jätteont i huvudet och i magen, så min pappa kom och hämtade mig. :(
Det var min gårdag, det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback