Heart Chat Bubble

Ojdå...

Hejhej!! :)
Jag har inte kunnat blogga eftersom jag inte har hunnit, hehe.
Igår var jag med Winta vi bowlade. :) Vi var urusla båda två... :P Men jag vann, det är det viktigaste... :D
Idag har vi inte gjort något speciellt, jag och mamma har varit på stan och köpt en magväska ( :O ) så att vi inte blir bestulna i Barcelona, vi ska ju åka dit imorgon. :) Sedan åt vi mat med mammas kompis Kent.
Som sagt ska jag, mamma, mammas kompis Christina och mammas kompis Lena åka till Barcelona imorgon, så jag kan nog inte blogga förrän på fredag. (Om dem inte har datorer på hotellet) Men det kommer ett till inlägg imorgon innan jag åker. Om någon vill gästblogga här så får ni jättegärna göra det, skicka sms, fb, eller kommentar så ger jag er lösenord och sånt. :)
Ses imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback