Heart Chat Bubble

Mellanlandning ;)

Hejhej!! :)
Nu var det ju jättelängesen jag bloggade...
I söndags åkte jag ju på klassresa, det var jättekul!! Ulrica (Teos mamma) tog kort under klassresan, så när jag får korten så skriver jag mer om klassresan. (:
Vi kom hem från klassresan i tisdags, jag mådde inte helt bra, jag hade ont i huvudet och ont i magen, det var därför jag inte orkade blogga i tisdags. Igår var jag hemma från skolan, jag hade fortfarande ont. -.- Men det var bara halvdag så dem gjorde nog inteså mycket... Min mamma fyllde år igår, förresten... ;) Hon fick två klänningar, en tvål, ett armband och rosor och ett fint kort av mig. ♥
Idag ska jag och mamma åka till Skåååne. :P Min kusin Filip tar examen, det är därför vi ska dit.
Snart kommer några bra låtar och ett tidsinställt inlägg om jag fattar hur man gör... :S Om inte, så ses vi på söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback