Heart Chat Bubble

Hundbad i Viggeby

Hejhej!! :)
Idag vaknade jag först klockan halv åtta, då ville Thea gå ut... Så då skulle ju pappa så klart retas lite med henne så vi gick och la oss igen och då började hon gny lite. Men sen somnade jag och Thea och sov i tre timmar båda två! Sen väckte hon mig genom att "stampa" med svansen på golvet och lägga sig i sängen. :D
Sen vid tolv åkte jag och pappa och Thea och badade i Viggeby. (Ett hundbad) Det var jättekul att bada med henne, vi badade från en kippa som gick ner i vattnet, den var väldigt hal... Men Thea sprang upp och ner för den och jag kom knappt upp en enda gång, haha. Pappa kastade pinnar ut i havet som Thea och jag tävlade om att fånga och hon var typ dubbelt så snabb som mig! Och alltid när hon simade in tog jag tag i pinnen och då slapp jag simma. ;)
Sen åkte vi och hämtade min faster Britt och åkte till kyrkogården och plockade blommor i skogen och la dem på min farmor och farfars grav. ♥
Sen åt vi lövbiff på någon restaurang. :) Sen gick vi en runda med Thea och nu är vi hemma. Just nu kollar jag på en film som går på kanal åtta - Perfect man. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback