Heart Chat Bubble

Barcelona, hemma, hemma, Linköping...

Hejhej, det var längesen!! :)
Jag kom hem ifrån Barcelona i fredags men då var det midsommar-firande så jag kunde inte blogga och igår var jag för slö, hehe... I Barcelona var det jättekul!! VI badade nästan varje dag och vi hann med en massa annat också, t.ex museum (som dem vuxna ville gå på) och shopping och.... äta mat! :D
Men jag orkar inte skriva mer om vad vi gjorde dem olika dagarna - det skule ta för lång tid!
Idag ska Sana sova över. :) Just nu skriver jag det här och Sana, tråkmånsen, spelar DS. Imorgon åker jag och pappa till Linköping för att vara hundvakter till Thea!! (: Men jag kommer ha med mig datorn, oroa er inte! :P Nu ska jag komma på något att göra... Hmm...

P.S: Tack Wilma och Sana för att ni gjorde några inlägg åt mig medan jag var borta!! ;p

Kommentarer
Postat av: sana

Varsegod!!! :D <3

2011-06-27 @ 22:41:28
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback