Heart Chat Bubble

Kista - den bästa av dem bästa ;)

Hejhej!!
Idag var ju som sagt i Kista galleria med Tisa och Winta. :) Vi kollade på Pirates of the Caribbean 4, den var jättebra!! :D Sedan kollade vi i affärer och jag köpte den där tröjan (eller jag köpte den innan bion, asså glass-tröjan som jag la upp igår). Det var rea så den kostade bara 49:- ;p
Vi åkte hem vid sju och då ställde vi oss och pratade nära skolan i typ en kvart. Sen gick vi hem till mig och åt middag och nu gick dem hem för nästan en timme sedan. :)
Jag försökte ladda upp bilderna från idag, men det blev någon slags damp, så jag får vänta tills pappa kommer hem. -.-
Ses om en stund, då kommer bilderna (förhoppningsvis)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback