Heart Chat Bubble

Iphone på G

Hejhej!! :)
Idag har jag inte gjort mycket, jag och mamma har varit och letat efter en polaroid-kamera till mig. Jag vill verkligen ha en sån... (Polaroidkamera är en sån där kamera som framkallar precis när man har tagit kortet) Vi gick till en kamera-affär men dem sa: Det tillverkas inga längre. Dem slutade tillverkas på 80-talet här i Sverige. :P Taskmörtar! Haha.
Sedan gick vi till Västermalmsgallerian och mamma blev "fångad" av en 3-försäljare. :D Så han lurade först på mamma en iPhone 4 och sedan fick jag en! Så den kommer på posten inom en vecka! :) So happy! :P Sedan skulle han avbeställa någonting åt mamma (kommer inte ihåg vad) och då var man tvungen att ringa själv (asså inte en försäljare) så han bara: Hej, jag heter Martin och jag skulle vilja hjälpa min mamma att avbeställa ett abonnemang. Haha. ;p Sen gick vi hem och pappa kom och hjälpte mamma med internet. Och då såg vi att Nisse hade bajs i pälsen (euuw) så då fyllde vi badkaret med lite vatten och pappa försökte bada henne för att få bort det. Men.... Hehe.... Hon gjorde motstånd... I slutändan var pappa biten och Nisse helt dränkt! :P Det var så himla kul! Hon var så söt och liten när hon kom upp ur badkaret, hon skakade så jag fick hålla om henne med en handduk. ♥
Aja, men men, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback