Heart Chat Bubble

Grönan

Hejhej!! :)
Jag kom hem alldeles nyss!! :P På Gröna Lund så åkte vi allt utom RockJet, Insane, barn-grejerna och Kärlekstunneln. ;) Haha. Vi såg även Sommarkrysset lite grann, video på September kommer imorgon. :) Aja, nu ska jag chatta lite med Sana, men först kommer bilder!!


Haha, Gille på Pampas brukar kalla mig och Sana för Pettson och Findus eftersom jag är jättenoga med att det är Peterson och inte Pettersson så då blev det Pettson eftersom Dumbo inte fattar. :P Och Findus är Sana eftersom vi alltid är tillsammans. ♥


Haha, i väntan på Jetline. :D


I Skrattkammaren :P


Sommarkrysset, September


Kollar på utsikten ;)


;)


:D

Orkar inte skriva mer, ses imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Sana

Hahahahaha!!! Snygga Petson och Findus! :P

2011-07-25 @ 21:33:17
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback