Heart Chat Bubble

Grattis världens finaste tjej

Hejhej!! Idag har jag levererat några presenter till min bästa vän Winta eftersom det är hennes födelsedag!! Grattis Winta!!!!! Sedan åkte jag, pappa och pappas kompis Patrik ut till tensta och han köpte ett smycke till sin flickvän. Sedan körde pappa mig till mamma och vi gick till stan och jag fick en jättesöt väska av mamma från Indiska. Sedan gick vi till ett H&M och jag köpte strumpor. Sedan gick vi runt lite och tillslut kom vi till Monki, där köpte jag en stor, tunn, orange tröja och en stor beige rosett. ;) Sedan gick vi hem och åt mat och jag har kollat på en Veronia Maggio-konsert på teve. Nu ska jag och mamma kolla på The black swan. :) Ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback