Heart Chat Bubble

...

Hejhej!! :) Idag har jag varit i skolan, vi hade slöjd, skrev om droger :P och fick se på en video om min lärare Martins London-resa. :O :( :thumbdown: Asså, det var inte en video, utan han hade bara klippt ihop en massa bilder och lagt dit berättarröst. -.-Den var ganska rolig eftersom det var så löjligt. :P :D Sen var jag med Winta och Sana på Pampas. Vi gjorde inget speciellt, när Winta hade gått så var vi med Lawen och Tisa kom och var på Pampas i typ fem minuter. ;p Hon är ju så himla skön!! ;) Sen åkte jag tunnelbana hem, köpte lite mat och gick till lägenheten, heh. Nu håller mamma på att dammsuga och jag ska äta mat om några minuter... Nej, nu är jag tråkig... Tjadå!!

Kommentarer
Postat av: nån som var bra jag skja jaja jag är nån i din klass

hej vad hette din och winats blogg plizz

2011-04-27 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback