Heart Chat Bubble

Glee

Hallå i stugorna (lamt) :D
 
Idag har jag varit hemma från skolan, har ont överallt känns det som. :( Ska inte gå in djupare på det...
Men jag har spenderat dagen med att kolla på en av mina favoritserier: Glee! Det är så himla bra!
 
För er som inte vet så handlar Glee om elever som går i en "glee-club". (typ showkör) Alla de elever som går i den klubben är väldigt olika och i princip alla blir mobbade av alla andra elever. Men de hittar någonting de är bra på genom Glee, nämligen att sjunga och dansa mm! Man skulle nog säga att serien Glee är en komedi, men det är ganska mycket drama osv också.
 
Mina favoritkaraktärer är helt klart Rachel, Kurt, Finn, Mr Schuester och Sue haha. Fast jag tycker om alla andra också såklart!  Jag känner igen mig ganska mycket i Rachel och Ms Pillsbury... Både på gott och ont antar jag. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback