Heart Chat Bubble

Skolavslutning woppidooo

Hej vänner och fiender!
 
Idag var det skolavslutning, yaay! För mig var det historiens sämsta skolavslutning... Failade typ allt på morgonen, sen sjöng jag fel i kyrkan osv. Fast det värsta var helt klart när prästen höll på att prata om att man ska vårda sina relationer osv, helt plötsligt säger han: "Jag tycker ju om dig" och vänder sig åt sidan och tittar på mig. VARFÖR JAG? Hahah... Han fick värsta mördarblicken av mig, moahaha. Där fick han.
Efter skolavlutningen åt jag, Johanna, Nina och Hedvig pizza på någon pizzeria som var helt vimsig haha. Efter att jag hade spillt ut cola på hela bordet och golvet tog vi farväl av Johanna och resten av oss gick till Vasaparken. Där satt vi med Nina W, My, Lise och Alva i några minuter sen gick vi och köpte glass omnom. Sen sa jag farväl till alla och kommer förmodligen inte träffa Hedvig och Johanna på två månader, böööh. :(
 
MEN VI SKA ÄNDÅ HA ETT AWESOME SOMMARLOV, ELLER HUR?! :)
 
Vacker bild från i måndags. En sån blick som jag och Nina ger Hedvig fick prästen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback