Heart Chat Bubble

Sho mannarrr

My här! Jag tar mig friheten att skriva det här, men men,.. det är ju bara att ta bort annars.
 
Jag gjorde en header till Linnéas blogg bara för att jag störde mig så mycket på när det inte fanns nån, men jag skulle själv tycka att det vore mycket finare om Linnea gjorde en egen finare än min eftersom att jag tycker att det blev sådääär bra...
Om ni är nyfikna på hur jag ser ut så kan ni kolla på bilden nedan.
 
Från vänster: Linnéa, Sofia, Alva och sen Stella, jag (My), och Hedvig. och ja, det är en drivbild. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När? (Bilden) superfin blogg!:)

Svar: På en klasspicknick :) och tack!
Linnéa Peterson

2013-06-25 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback