Heart Chat Bubble

Torsdag

iHola a todos!
Idag började jag skolan halv tio. ;) Känn på den. :D
Jag hade NO och sedan var det SO-prov i hinduism och buddhism. Jag oroade mig för att skriva för lite så jag skrev lite större än jag brukar och då blev det fyra A4... Hehe. It went fine anyway.
Sen var det lunch, sv, mentor och kör. Vi sjunger With or without you ashögt. Det är typ bara jag, Lise, Sofia och Johanna som kan ta tonerna. Alla altar ser ut såhär: :O . Haha.
(jag sjunger Sopran 1 som är ljusast, Sopran 2 är mellan och allt är mörkt. Vi har även tenor som är ännu mörkare än allt. )
Efter skolan var jag på gitarren och sången sen åkte jag hem. På vägen hem köpte jag japansk mat eftersom pappa är på möte. Så jag är ensam!! Forever alone.. Nu har jag precis gjort matteläxan och nu ska jag öva lite på los colores haha.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback