Heart Chat Bubble

Juklappstips - Pappa/Bror/Pojkvän

Här är några tips för er som har idétorka... Själv köpte jag den parfymen på bilden, ett iPhoneskal och ett par vantar till min pappa. Om man vill vara lite rolig kan man ju köpa 007-parfymen som har kommit ut till sin pappa eller bror, pojkvän, kompis, släkting eller vad det nu kan tänkas vara.
//Vantar: H&M//Hugo Boss Boss bottled sport: Åhléns eller HÄR är det billigare//iPhoneskal: Lite överallt men HÄR kostar det 9kr(!)//Fluga: H&M//Skyfall: Har inte kommit på dvd än men du kan ge biobiljetter i julklapp kanske?//

Kommentarer
Postat av: aliengirl- art is my life

Ganska bra tips, jag själv har redan fixat julklappar till brorsorna, jag ritade 2 teckningar i A4-storleken, men dom är inramade. :)

2012-12-20 @ 09:22:19
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback