Heart Chat Bubble

Långfredagen

Hejhej!!
Igår efter skolan gick jag hem till Alva. :) Vi bakade halloncupcakes som blev asgoda!! Vid tre gick därifrån till Ritorno och träffade min mammas kompis Lena. Vi satt och pratade lite och efter ett tag kom mamma. Vi gick hem till oss och gjorde jättegod middag. :)
Idag har jag och mamma varit på Åhléns, vi köpte ett påskägg och äggkoppar. ;)
Sedan gick vi hem och påskpyntade. Vi har färgat ägg, gjort om ett äggpaket och självklart har jag fixat innehållet i de påskägg som jag ska ge bort. Även katterna fick ett... Höhö..
Här kommer lite bilder!
Byebye

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1829165/images/2012/pic_197218952.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback