Heart Chat Bubble

Från: Gävle (den iskalla staden) Till: Solna (den något värmre staden)

Hejhej!!
Igår åkte jag, pappa, pappas kompis Micke och man och hustru Koba :P till Gävle. Vi bodde på hotell Clarion Winn och det var jättefint där! Jag såg Joe Labero där, men det skriver jag mer om imorgon...
Idag var det biljardtävling, det var därför vi åkte hit.
Först åt vi lyxig frukost och sedan badade jag och Kasha (Kristoffer Kobas fru) i poolen och sedan gick vi till biljarden.
När min pappa spelat klart sin första match så åkte jag och pappa till pappas kompis Sten.
Sen skulle pappa spela en till match så jag fick gå på H&M med Kasha och Koba.
Sedan gick vi till biljarden och var kvar där tills typ nu. Jag spelade bowling med Marcus Chamats barn och spelade på min mobil, haha. Och nu är vi påväg hem...
Vi ses imorgon eller senare!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback