Heart Chat Bubble

Wohoooo

Helluuu!
 
Idag var jag i skolan fast att jag är seg och har migrän, men jag bryr mig inte wooooooh.♥
Gick dock tidigare från skolan eftersom jag skulle till den "vanliga" läkaren på kontroll, det var så himla struligt där, fick vänta länge osv. Men jag hade inga hål eller något iaf. :)
Imorgon är det Operation Dagsverke; man är ledig en dag från skolan för att på något sätt samla in pengar som man sedan ger till personer som behöver det mer än en själv. Jag och några till ska sälja kakor och sjunga för att samla in pengar, det blir kul! Så idag har jag bakat kolakakor, chokladmuffins och ska baka kanelbullar! Gott...♥
 
tråkig webcam bild å grejjer liksom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback