Heart Chat Bubble

tgif

Hallåå!!
 
Konserten igår gick bra! Fast jag totalt gjorde bort mig, har lyssnat på inspelningen när jag sjöng solo... HEMSKT. Jag blev nervös och var stressad och då blir det inte så bra... Synd. :/ Men alla andra var så himla duktiga!! :)
Idag har jag varit i skolan, sen åkte jag till en psykolog och sen hem. ♥ Idag kommer några av pappas kompisar hit på middag så det blir väl kul. (om det blir tråkigt låser jag in mig på mitt rum och tittar på Glee...:D)
 
Vad ska ni göra idag och i helgen?♥
 
Har ni hört Blaine i Glee´s version av Firework - Katy Perry? Så bra! (bild från nyår hehehe)

Kommentarer
Postat av: ;Moa

Fin bild!
kolla min blogg <3

2013-05-20 @ 17:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback