Heart Chat Bubble

Kaaaos

Hellooo!!
 
Idag är en kaos-dag för mig. Jag kunde inte somna inatt så jag sov endast 2-3 timmar. Vilket är alldeles för lite för mig... Så min skoldag var seg, höll på att somna hela tiden, min bihåleinflammation var värre än vanligt och jag mådde illa. 
När jag kom hem åkte jag och pappa direkt till Plantagen för att köpa blommor till hela huset typ, haha. Så när jag kom hem planterade jag blommor och sånt. :) När jag var klar med det hjälpte jag till att montera sönder hela köket, eller ja, alla saker som står på golvet, eftersom vi ska lägga nytt golv där. Så diskmaskinen står i hallen, köksbordet står i vardagsrummet osv... KAAOOOOS.
 
Gammal bild från när jag var hos Nina i början av april. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du vet redan det här, men jag säger det igen:
JAG ÄLSKAR DITT HÅR!
kram, ses snart<3

2013-05-20 @ 17:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback