Heart Chat Bubble

Sjukt kreativ ju

Hejhejhejhejhejhejhejhejhej ∞♥
 
Idag har jag varit i skolan, på lunchen gick jag hem till Alva och vi gjorde Americaaaaan pancakes, yaay. Gott gott ♥
Efter skolan gjorde jag, My och Alva massa konstiga saker ett tag, sen fikade jag och My. #fikapåmatensomvarpåmaten liksom :D
Men annars har jag väl inte gjort något speciellt... Har spelat gitarr för er som vill veta. c: Håller på att lära mig noter, vilket ni redan vet. Svårt ju. Dessutom att spela i 5:e läget och allt och sämst och skräp och svårt och jag vill inte lära mig. Damp men ja, så kan det gå... Hahaha, ska försöka att inte få utbrott när jag skriver. xD
 
Var förresten sjukt kreativ som la grejer i en ask. Fast utan lock, så man kan se in, ojojoj. Men det blev finare än det var förut där iaf haha. ♥
 
 
Oj, vad mycket smuts det var på den ena parfymen, haha. :| :D 

Kommentarer
Postat av: Moa

Det blev fint :)

2013-01-21 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback