Heart Chat Bubble

Uppsala

Hellu!!
 
Idag vaknade jag ganska tidigt och tvättade håret. Vid elva åkte jag till mamma och katterna för att mata dem och så eftersom mamma är på bröllopp i Malmö. :) Vid två bestämde jag och pappa oss för att åka till Uppsala, spontant... Det har öppnat en ny biljardhall där som är jättestor och trevlig. Där finns utöver biljardbord en restaurang, bar, mm. Det var verkligen jättefint! Vi åt mat där och hälsade på typ 100 personer vi känner som bor i Stockholm haha.
Mitt villkor för att följa med till Uppsala var att vi skulle gå till Domkyrkan eftersom det är Nordens största. (eller något sånt..) Bryr mig egentligen inte så mycket om religion och sånt men jag gillar att se på byggnader, alltså arkitektur.
 
Vid fem åkte vi hem, rim och allt haha. Men snart blir det väl Melodifestivalen och chiiiiips. Trevlig lördag till er läsisar! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback