Heart Chat Bubble

Något ni inte visste om mig

Hejhej!!
 
I brist på roliga saker att skriva om, har jag en liten lista för hela februari med ett inlägg per dag. :)
Ni vet typ allt om mig ju... Hehe.
 
Men ni kanske inte vet att:
Jag skriver egna låtar?
Att jag har ganska dålig hörsel ibland. (ibland också...)
Jag pratar ganska lågt om jag är bland människor. Fast ibland pratar jag jättehögt också...
Jag har sämst självförtroende.
Jag skrattar jättemycket och jätteofta.
Jag blir hyper typ hela tiden...
Jag har en sjukdom som gör att jag går upp i vikt och inte kan gå ner. (svårt att förklara hehe)
Jag har två halvsyskon.
Jag är moster, yaay.
 
 
Kan inte komma på något mer haha. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback