Heart Chat Bubble

Miss Li

Allu!!!
 
Idag ska jag på fest hos en klasskompis, yaay!!
Vi ska spela Laserdome och ha massa kul. :) Men nu kommer problemet. Man ska vara utklädd, jag har tänkt vara Miss Li. jag har sett en hatt på H&M som är ganska lik de hon brukar ha. Men jag vet inte vad jag ska ha för kläder liksom. #hårtliv :D
Jag kanske gör en videoblogg där ifrån, om jag hinner. :)
Men jag ska iaf träffa mamma om 45 minuter, ska träffa My klockan tre och Alva vid halv fem. Vi ska gå dit tillsammans haha. Så jag måste skynda mig...
 
Vi ses alla pingviner!!
 
LÄR DIG ATT LE RAKT......

Kommentarer
Postat av: Jag

HAHAHAH FYFAN VAD MOBBAD JAG KÄNNER MEJ!

2013-02-09 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback