Heart Chat Bubble

Helgen

Hejhej!!
 
Jag var med Sana från klockan tolv till klockan två idag. Vi tröttnade på varandra och började bråka. Nej, gud nej hahaha.
 
Först var vi ute och fotade en stund. Sedan hittade vi en kundvagn i skogen. (WTF?!) Så vi tänkte vara snälla och göra en god gärning så vi körde den till Hemköp i Huvudsta centrum. Fast vi var inte så duktiga att vi bara gick bakom och puttade på. Vi ville vara roliga så vi satte oss i den och åkte ned för en backe. Det var typ det läskigaste jag någonsin har gjort. Värre än Fritt fall! Vi spelade in en video, jag laddar upp den senare haha..
 
Så vi tjänade hela FEM kronor på att köra den till Hemköp. Så värt...
 
Sedan åkte vi till Solna centrum och fixade Sanas naglar, åt mat och sen åkte vi hem till henne. När vi kom hem ville Sanas mamma som går på nagelkurs göra mina naglar så det fick hon. :) Jag fick typ långa naglar med fransk manikyr, jättefint!
 
Idag gick jag hem från Sana vid ett-tiden och hemma var halva släkten. Nej, men några släktingar var här. Vi åt mat och fikade. Kul kul.
 
Sedan åkte jag och pappa till Solna centrum (Solna centrum all the time...) vi köpte lite tråkiga teknikprylar. Nu är jag hemma.
 
Förlåt för att det blev värsta tråkiga långa text-inlägget...
 
 
Dålig bild, men hann inte ta någon mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback