Heart Chat Bubble

Söndag med Winta

Hejsan hejsan. ;)
Idag vaknade jag jättesent pga den aktiva lördagen haha.
Winta kom hem till mig klockan ett, (sommartid...) lata som vi är tog vi bussen till Solna centrum, hehe.. I Solna centrum gick vi runt i affärer. Vi åt en mycket nyttig måltid på McDonalds. ;) Sedan gick vi till Panduro, jag har kommit fram till att jag ska göra min egna lampskärm. :) Men jag måste checka med pappa först, vi ska gå dit imorgon kanske. Så det ska bli kul.
Jag köpte iaf ett rött garn... Ska virka jordgubbar någon dag hade jag tänkt.
Sedan köpte jag och Winta ett "gör egna tvålar-set". Så det gjorde vi i några timmar... Men jag failade ganska rejält lite här och där. Jag skulle sprida ut glitter så det skulle bli jämnt, så jag blåste på det... Som ni förstår fick jag det i ansiktet och det kom på typ hela bordet. Smart man är altså. :D
Winta gick vid sex, då åkte jag och pappa och handlade grejer till våfflor. Vi ska baka nu så...
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback