Heart Chat Bubble

På bussen

Hejhej!!
Idag har jag varit i skolan. Klockan tio var jag hos tandläkaren eftersom en liten grej i tandställningen gick sönder i morse. :( Men jag hann med några lektioner iaf. ;)
När skolan var slut gick jag med My, Nina och Vilma till tunnelbanan. Min "tunnelbanekompis" (Nina :D ) svek mig och åkte till Hötorget!!! Haha jag är ledsen. :'( Nej jag skämtar bara.
Nu håller jag mig till ämnet... Jag åkte i alla fall hem och åt mellis/lunch (skolmat=oätligt) och nu sitter jag på bussen och tar upp två säten med min gitarr. Haha, alla stirrar på mig. ;)
Jag är påväg till Kulturskolan som ni kanske förstår. Men jag vet att jag ska ha vikarie och det suger..
Vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback