Heart Chat Bubble

Lång, trevlig lördag

Hejhej allihopa!
Idag har jag gjort en del saker, en ovanligt aktiv lördag. ;) Jag kom hem för ca 20 minuter sedan!
Det började med att jag klockan två mötte Nina, Stella, Vilma, Alva och Ninas kompis Line vid min skola. Vi åkte till Medborgarplatsen och gick in på SF. :) Där väntade vi oroligt på att My skulle komma eftersom hon hade biobiljetterna!
Hahaha. Hon kom ungefär fem minuter innan filmen skulle börja.
Vi såg Hungerspelen vilket jag redan informerat er om...
Den var jättebra i helhet! Men det var många saker de hade ändrat/missat.. Och jag förstår VERKLIGEN INTE varför de skulle ha 15-årsgräns på den? (från början altså, de bytte till 11) Den var inte det minsta läskig. När man läser boken blir man i princip deprimerad, det blev man sannerligen inte av filmen.
Efter filmen åkte jag, Nina och Line hem till Vera. Hon hade kalas och det var 8 stycken till där! Det var verkligen jättetrevligt. :)
Ungefär klockan kvart över nio kom pappa och hämtade mig och nu är vi hemma.
Vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback