Heart Chat Bubble

Tandställning...

Jaha, då har man fått räls då. :/
Idag väckte pappa mig halv åtta!! :O Kvart i nio var vi hos tandläkaren och där fick jag räls. :/ Att klistra på den tog en hel timme.. Det gjorde inte ont men det var inte särskilt behagligt heller, haha. ;) Jag ska ha den i två till två och ett halvt år! Buääk.
När vi var klara där åkte vi till Kista c, där åt jag en sallad eftersom jag inte hade ätit någon frukost. Sedan köpte jag strumpor på Åhléns och sen gick jag och pappa till ÖoB. Vi storhandlade, hehe!
Sedan åkte vi hem och jag har suttit i soffan och fixat i rummet resten av dagen. Laaat!! Menmen, har man tandvärk så har man...
Jaja, hejdå på er :)

Skuum.. Haha ville bara visa hur den ser ut (och passa på att vara tramsig ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback