Heart Chat Bubble

Pulka

Hejhej!!
Idag var jag i skolan och vi hade vikarie på sången och spelet. :( Men musikskapande var i alla fall som vanligt..
Sedan var det idrott. Vi skulle åka skridskor men jag har inga skridskor och några andra hade glömt. Så då skulle jag, Lise, My och Alva gå på promenad i Vasaparken. Men vi åkte pulka istället. ;) Fast utan Alva för hon gick till skolan eftersom hon frös typ. Men iaf; så där var vi tre stycken 12/13 åringar bland en massa femåringar i en pulkabacke och åkte pulka. Hahaha sjukt, men det var kul. :D
Efter skolan gick jag till Cupcake STHLM och skulle ha en såndär gratis mini men dem var slut! Irriterad blev jag haha. Och jag hade inga pengar med mig så jag fick gå hem.
Så nu är jag hemma och ska göra svenska, spanska, matte och engelskaläxorna. Kul. *Ironisk*
Hejdå!! <3

NOn i onsdags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback