Heart Chat Bubble

JULDAGEN

Hejhej!!
 
Idag åkte jag in till stan och skulle byta lite grejer. Men eftersom jag är lite döm i hufet så tänkte jag självklart inte på att det är juldagen idag. SÅ DUM. Alla affärer var stängda haha.
Sen åkte jag hem till mamma och var med katterna och öppnade julklappar. Yaay. Fick en Ralp Lauren tröja och en fragrance mist från Victoria´s secret. HAPPY JAO!
Sen åkte jag hem till pappa och åt pizza med Sana. Gott. Hon ska sova över. Vi ska ha kul. Nu vet ni det.
 
Pappa var tomte för Tuva igår. Han hade solglasögon och sa att han hade ridit på en kamel. ÅRETS JULTOMTE! Hahahahhahahahahaahahahahhahahahaah.

Kommentarer
Postat av: Alice

Gud vad söt Tuva är!!!!
Traditionell jultomte, haha...

2012-12-31 @ 15:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback