Heart Chat Bubble

Femte december

Hejhej!!
 
Idag var jag i skolan, som ni redan vet.. Vi hade tre håltimmar, helt sjuk!  Den här veckan har vi haft sex stycken håltimmar tror jag, så tråkigt...
 
Efter skolan åkte jag, Hedvig och Sofia till Åhléns city och kollade på kläder. Sen köpte vi varsin munk, så gott, första gången jag åt en munk tror jag. Hehe. Sedan i vanlig ordning gick vi till Gallerian. Vi kollade lite i affärer och provade klackskor. Det var inte särskilt skönt att gå i kan jag säga. Jag köpte en body butter och fick med en handkräm på köpet på The Body Shop. Min favoritaffär tror jag.
 
Nu ska jag göra en SO-läxa och snart äta lite mat, hoppas att ni mår bra! Godnatt. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback