Heart Chat Bubble

Kortfattat

iHola hola!

Igår var jag hemma från skolan, jag hade sån huvudvärk. Jag tror att det kan ha något samband med att jag höll på att svimma i torsdags. :(
Idag mådde jag lite bättre så jag och mamma hälsade på pappa på sjukhuset. Han såg förfärlig ut. Han hade slangar och grejer överallt, man kunde i princip inte se hans hud. Dessutom hade han feber, mådde illa och ville därav inte prata så mycket. Jag tycker synd om honom. Men han kommer i alla fall bli jättebra sen när han har uthärdat efter-operations-tiden.
Godnatt!

Från pappas rum på sjukhuset kunde man se halva Stockholm. Den vita kyrkan som är mest synlig är Gustav Vasa kyrkan, 3 stationer bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback