Heart Chat Bubble

Hoppas det har gått bra

Hej allihopa!
Idag hade jag sovmorgon till halv tio. :) Jag hoppas verkligen att det gick bra för pappa idag, han gjorde en stomi-operation imorse. (magoperation)
Jag började ifall dagen med NO. -.- Efter NOn höll jag typ på att svimma, allting snurrade och jag hade huvudvärk. Så jag lade mig ber på skolans bänkar ett tag, drack en flaska vatten och bet ihop. ;) Sen hade vi tjugo minuters SO, eftersom vi skulle lyssna på en föreläsning om Operation Dagsverke kl 11.
Sen hade vi lunch, svenska, mentor och kör.
Efteråt åkte jag och Nina tunnelbana! :D Jag gick hem till mamma, åt mellis och gick till bussen. Sen åkte jag till gitarren och hade vikarie. :( Och nu sitter jag på bussen igen, påväg hem i köerna.
När jag kommit hem ska jag åka och hälsa på pappa på sjukhuset.
Vi ses, hejdå!

Citatet från igår, Nisse från imorse. :) Söt. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback