Heart Chat Bubble

Hihi

Hej allihopa!
Idag har jag varit i skolan, vi hade samma ämnen som vanligt. På idrotten var vi ute (-.-) och sprang.. I slutet av lektionen hade vi en stafett och först kände jag att jag verkligen inte ville vara med. Min idrottslärare sa "om du vinner får du 500 kronor" så jag sprang. ;) Självklart var jag sist att springa i laget, allting hängde på mig. Har jag nämnt att jag är i topp 10 av Sveriges långsammaste? Så mitt lag förlorade, vilket inte var särskilt oväntat... :D Men jag är stolt att jag ändå var med.
Efter skolan åkte jag och pappa till Solna centrum och köpte lite grejer. Jag köpte silikonformar till muffins, ett nytt spritsset och en rolig visp. Hehe. Jag köpte bara 6 st formar, de ska ställas på prov innan jag köper fler. ;)
Nu ska jag titta klart på Navy CIS, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback