Heart Chat Bubble

Lång fredag

Hejhej!!
Idag var jag hos en sjukgymnast, i två timmar... Sedan hade jag bara lunch, svenska och engelska.
Efter skolan gick jag och Lise till caféet Salinos, sen köpte vi godis, kollade i affärer och tillslut gick vi till biblioteket. Jag lånade en bok typ "Twillight - bakom kullisserna". Vi får väl se om den är bra...
Sedan kom pappa, vi gick till Solna C och jag köpte en jättefin tröja och sedan handlade vi mat. Och nu är jag hemma...

En fin kameleont som jag färglade väldigt noggrant, or not. En kille i min klass som heter Ture har en ödla som han hela tiden pratar om, den heter Kenneth. :D Så min kameleont fick också heta Kenneth. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback