Heart Chat Bubble

Varför lever jag fortfarande?

Hejhej!! :)
Det verkar som att jorden inte kommer att gå under idag, hehe. ;) Så därför kan jag nog ta det lugnt och göra mina planer idag istället för att ta farväl av alla. :P
Idag ska jag träffa Sana ungefär klockan två i Solna centrum, där ska vi köpa present till Lawen och sen går vi tillsammans hem till Lawen klockan fyra där det kommer att vara kalas. :) Det ska bli jättekul! Sen klockan sju när det är slut så ska jag, Sana och min mamma hem till mig. Vi får se vad vi gör hemma hos mig.
Än sålänge idag så har jag bara varit inne på facebook, och spelat Happy Island. ;)


Haha,vi pratade om en scary grej jag fick på Happy Island av Alex...
Nu ska jag nog göra mig iordning och spela Red Ball.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej :)

Nu har vinnaren av den valfria varan från Bicone Design utsetts, kika in för att se om det var du.

Kram!

2011-05-22 @ 00:05:33
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback