Heart Chat Bubble

Svimmade nästan

Hejhej!!:)
Jag har inte kunnat göra inlägg pga:
1. Min dator hos mamma har virus. :(
2. Det har kommit upp "505 International Virus" eller något sådant när jag har publicerat inlägg på min dator hos pappa. -.-

Idag i skolan, på lunch-rasten började jag skaka lite, blev lite blek i ansiktet och hade ont i huvudet.
Sen när vi gick in på lektion, (vi såg på film om kroppen) i slutet av filmen, så började allting bli suddigt och jag "hörde mina tankar" kändes det som.
Jag hörde sämre och frågade Tisa (som är framför mig) om hon kunde säga något, göra något, men hon måste ha blivit rädd när jag frågade henne, för enligt många andra i klassen så skakade jag hysteriskt mycket och var helt bla-vit-grön i ansiktet, typ.
Men sen frågade jag Alan om han kunde hämta vatten till mig men han bara stirrade på mig. ;) Jag måste ha sett hemsk ut...^^ Iaf, han försökte ta upp min mugg från min bänk men jag typ ramlade på bänken eller något, då ropade han på Eva och hon hjälpte mig överdrivet mycket, haha. Dem la mig på soffan vi har i klassrummet och genast kändes det bättre.  
Senare låg jag där och lyssnade på dem andra som hade lektion, jag skakade och blev uppassad av Teo, haha. Sen blev jag också uppassad av Eva. ;)
Efter ett tag flyttade Eva mig till sitt rum där Winta och Sana satt och räknade matte. Men ungefär tio minuter senare kom pappa och hämtade mig.
Jag förstår ifall ni inte orkar läsa allt det här, men det var mycket att skriva eftersom de var så läskigt...^^

Kommentarer
Postat av: sana

OMG, VAD LÄSKIGT! :O Krya på dig! ;)

2011-05-10 @ 20:45:00
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback